2010-03-16

Besöksrekord?


När man minst anar det strömmar många fler besökare än vanligt till Uddevallabloggen. Igår var en sådan dag.
1183 unika besökare på ett dygn som sammanlagt tittade på 2689 sidor.
Jag är inte säker på att det är rekord för så noga kollar jag inte men det här diagrammet över senaste veckans besök talar sitt tydliga språk.
Det var inlägget om det nedklottrade Reginatåget som lockade så många besökare till bloggen. Tåget gick för övrigt i trafik igår igen, lika nedklottrat.
Medias intresse var också ovanligt stort. Bohusläningen besökte Uddevallabloggen inte mindre än 56 gånger och det ÄR rekord. Kanske tidningens intresse berodde på min dispyt med dess sportchef, jag vet inte?
Den här bilden visar vilka myndigheter som besökt bloggen. Försvarets materielverk, Riksarkivet, Skatteverket, Domstolsverket, Försvarsmakten hör till besökarna. Jag gissar att det är anställda, kanke med Uddevallaanknytning, som besöker bloggen. //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar