2012-11-14

Kropps herrar mot Varberg ikväll

Ikväll spelar Kroppskulturs herrar hemma i Agnebergshallen mot Varberg.

Mitt senaste inlägg om Kropps damer har kommenterats med bannor för att jag inte kallar tjejerna för Kroppskulturs damer: "Sluta skriv Kropps hela tiden i alla dina blogginlägg om detta lag, Gunnar! Dom heter ju faktiskt Kroppskultur eller mer korrekt GF Kroppskultur!"

Det vet jag ju att klubben heter Kroppskultur. Ändå är jag i gott sällskap att kalla lagen det enklare Kropps dam och Kropps herr. Det gör Bohusläningen, P 4 Väst, Uddevalla-Posten (i dagens tidning) och nu också Kroppskultur själva i annons i dagens Bohusläningen.

Spela roll?

Hur som helst så uppmanar jag alla att gå till Agnebergshallen ikväll och heja fram killarna till en efterlängtad seger.  //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar