2013-10-27

Tack för Googlehjälp!

Tack ni som bidragit med hjälp för att lösa min gmail-problematik. Google är synnerligen komplext och inte helt enkelt att förstå sig på. Nu har jag fått hjälp med att inkommande mejl hamnar i Inkorgen och inte i Papperskorgen.

Den senaste kommentaren tipsade om hur jag kunde hitta de senaste aktiviteterna på mitt konto. Resultatet ser ni ovan.

Den 20 oktober på kvällen fick jag veta att det var någonting galet. Men redan den 17 oktober har någon från Huddinge loggat in. Jag var inte där.

Den 20 oktober har någon från Storbritannien lyckats logga in och klarat inloggningstestet. Så fort jag fick kännedom om att det gått ut mejl ändrade jag lösenordet vilket står på listan.

Dagen därpå mejlade jag till Googles support. Fick aldrig något svar men någon har inaktiverat kontot och sedan aktiverat det igen. Kan det vara Google som gjort det? //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar