2017-04-28

Uddevallabloggen firar 10-årsjubileum

I all tysthet passerades Uddevallabloggens tionde födelsedag förra fredagen den 21 april. Jag missade det helt enkelt själv. Och så åkte jag till Tyskland i måndags och aviserade bloggpaus några dagar, men så blev det inte. En anonym person utfäste en belöning på 25 000 kr till den som kunde lämna sådana tips att förövarna på Strandpromenaden kunde ställas till svars. Det inlägget har gått direkt upp till första plats på bloggtoppen, dvs de mest lästa blogginläggen på Uddevallabloggen och petade därmed ner inlägget om Karl XII till andra plats.

16699 personer har till ikväll läst det inlägget och det har delats på Facebook 183 gånger och det är så klart det som gjort att så många har läst inlägget.

Och det har givit resultat, tips har kommit in men dessa är överlämnade till polisen. Såklart kan jag därför inte berätta något om det utan vi får hoppas att polisen kan klara upp det.  //

8 kommentarer:

  1. Vad vore Uddevalla tuan Uddevallabloggen, jag bara frågar... GRATTIS
    Ulf G.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fortsätter i många år till. Grattis.

    SvaraRadera
  3. Instämmer! /UllaK

    SvaraRadera
  4. Grattis! Kanonbra blogg. Läser varje dag.

    SvaraRadera
  5. GRATTIS REDAKTÖRN!
    Imponerande bloggframgång. Må den bara fortsätta.

    Lars Barkman

    SvaraRadera
  6. Gratulerar!!! Stort tack för att du delar med dig av din stora kunskap. Historia i skolan är alltid tråkig. Många skolkar. Bloggen gör historia kul! Direktörer och arbetare, gammal och ung, kvinna och man, från landsbygd till stad. Alla förenas i bloggen. Tio år av fantastisk bra folkbildning. När ska Gunnar och bloggen få ett pris?? Kom igen!!!

    SvaraRadera
  7. För mig som bor långt från Uddevalla är det så fint att få all denna information som Gunnar delar med sig av. Uddevalla och Gustafsberg finns i mitt hjärta. Lev väl i fortsättningen ! önskar Inger Zetterberg Nilsson i Uppsala

    SvaraRadera